پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4633
-
الف
+

زمان پخش سریال «صبح آخرین روز» مشخص شد

پخش سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی بعد از ماه رمضان آغاز می شود.

تهیه کننده سریال «صبح آخرین روز» از آغاز پخش این سریال بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم، «مصطفی علمی فرد» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی در گفت‌وگو با فارس، گفت: تصویربرداری سریال در اردیبهشت ماه و بعد از ۷ ماه کار مداوم در شهرهای مختلف و شرایط سخت کرونایی به پایان رسید و خوشبختانه هیچ کدام از عوامل به کرونا مبتلا نشدند. 

وی ادامه داد: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان سریال «صبح آخرین روز» هر شب از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. 

سریال «صبح آخرین روز» در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زنجان تولید شده است.

در این سریال به ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، خانوادگی و کاری زندگی شهید مجید شهریاری و دستاوردهای دانشمندان ایران اسلامی در صنعت هسته ای پرداخته می شود و داستان آن از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند.

شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی و میرطاهر مظلومی از بازیگران این سریال هستند.

نقش شهید شهریاری در این سریال در ۵ برهه به تصویر کشیده می شود و به همین خاطر ۵ بازیگر مختلف در قالب این نقش قرار گرفته اند. سن ۵، ۸، ۱۳، ۱۸ و ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی هر کدام بازیگران مجزایی دارند. فرحان فرحناک بازیگر این نقش از سن ۱۸ تا ۲۳ است و کاوه خداشناس نقش شهید شهریاری بعد از ۲۳ سالگی را بازی می کند. همچنین بازیگران کودک و خردسال و نوجوان نیز از میان بومی های استان های چهار محال و بختیاری و قم و تهران انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید:

تصویربرداری «زیرخاکی ۲» به پایان رسید

اختصاص ویژه برنامه «سینما آی‌فیلم» به سینمای مقاومت

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر